RETOURKOSTEN
Het retourneren van producten is voor eigen rekening. De klant mag zelf kiezen of het de producten verzekerd terugstuurt of niet. Mocht het pakketje zoek raken tijdens het retourproces zal de klant het geld niet geretouneerd krijgen.
Mocht het pakketje retour gestuurd worden zullen ook de verzendkosten van € 6,95 op het terug betaalde bedrag worden ingehouden, dit geldt ook voor orders met gratis verzending boven de € 75.
RETOURTERMIJN
Je hebt 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, dit gaat in vanaf de dag van ontvangt van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met originele hangtag geretourneerd worden.
RETOURADRES
Chiqueboutique.nl
Ina Boudier Bakkerlaan 2P
3582VA Utrecht
RETOURVOORWAARDEN
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 14 dagen.
- De producten zijn niet gedragen en/of gewassen.
- Er zijn geen make-upvlekken, voedselvlekken, lichaamsgeuren en/of sigarettengeuren op de producten aanwezig.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- De originele hangtag is nog bevestigd aan het product (indien die aanwezig is)
- Indien redelijkerwijs mogelijk wordt het item in de originele verpakking retour gestuurd.
- Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
- Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
- LET OP: SALE artikelen mogen helaas niet geretouneerd worden.
RETOURPROCEDURE
Wil je een item retourneren? Dat kan geen probleem!
- Doe het te retourneren item, terug in de originele verpakking (indien mogelijk).
- Geef je retourzending af bij een postpunt de kosten zijn voor de consument. vermeld hierbij de bovenstaande adresgegevens (zie retouradres).
- Na ontvangst van het retourpakket ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug.
- LET OP: SALE artikelen mogen helaas niet geretouneerd worden.
BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 3 werkdagen over, en zullen we het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten.
KLACHTEN
Is je bestelling niet aangekomen? Of is er iets kapot? Wat de klacht ook is meld het ons. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door ons te bellen, een whatsapp bericht of mail te sturen. Dan zullen wij dit naar tevredenheid oplossen. We beantwoorden je mail binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we dat weten.